Friday, 14 December 2012

Blob Cassidy



2 comments:

  1. Halloj Blob Cassidy! Näsan ser lite platt ut. Är det trångt redan?

    //Moostern

    ReplyDelete
  2. Nu kan även vi titta på Bloben och Bloggen.
    Det har strulat med inloggningen, men nu har vi ett nytt Google-konto.
    Nu ska vi hålla koll på,n "lill-Cassidy" varje dag.
    /mamma och pappa

    ReplyDelete